Wednesday 19 December 2012

Irodai egypercesek - Secret Santa

Volt nálunk irodában Secret Santa. Én Toppert húztam. Róla annyit kell tudni, hogy mindig mindent jobban tud, mint bárki más, ráadásul ezt olyan meggyőzően adja elő, hogy sokan még el is hiszik, aztán csak tátott szájjal bólogatnak, amikor például olyanokat mond, hogy a kapor az a mustárnövéyen nő.

Mivel elhallgatni sose fog, gondoltam veszek neki valami könyvet, amiben egy csomó témáról szó van; ha már beszél, legalább olyat mondjon, ami úgy is van. Végül aztán nem könyvben találtam meg, amit kerestem, hanem asztali naptár formában. A 365 Amazing Trivia Facts napi lebontásban tartalmazza a kérdéseket, olyanokat például, hogy "Milyen C vitaminban gazdag zöldséget kaptak a bányászok fizetségül az 1897-es alaszkai aranyláz idején?". Persze Topper nyilván erre is tudja a választ, de most majd villoghat Waffles előtt, aki abban a kiváltságban részesült, hogy mellette ülhet.

Engem nem tudom, ki húzott, de a kézírás alapján pasi volt. Ráadásul egy lány szerintem nem venne nekem Moomin határidőnaplót, hiába cuki. Azt viszont szerintem tudja az illető, hogy van macskám, és szeretek olvasni, mert kaptam még egy mágneses Simon's Cat könyvjelzőt is, az meg milyen jóféle már...



1 comment:

  1. Ezen most konkrétan felröhögtem. Érdekes az ilyen irodai közeg.Jó, nem érdekes, inkább sajátságos.:) Ismerem jól.:) És bocs, egyszer libaként írtam.

    ReplyDelete